Friday, September 7, 2007

Med en berlinmur mellem vores sko

Jeg kuuu måske nå dig
Hvis jeg strækker mig på tær
Og dine fugtige læber lover
At dette papirstynde håb ka’ bæ’r

Der er masser af tegn i luften
Og tusind grunde til at de er små
Du har kysset alt for mange læber
Men har du kys som jeg kan få

Jeg kuuu måske nå dig
Hvis jeg turde række ud
Og du turde gøre det samme
Og vi gjorde det i samme nu

Vi har spillet denne scene
Lidt for mange gange før
drikker høfligt en genkendelig vin
Går hver for sig ud af denne dør

Snart krammer vi godnat
Med en berlinmur mellem vores sko
Og så bliver vi alligevel stående
Indtil der blir så pinligt stille at vi må gå

Jeg kuuu måske nå dig
Hvis jeg strækker mig på tær
Og dine fugtige læber lover
At dette papirstynde håb ka’ bæ’r


en hurtig tekst til en fiktiv novelle hvor der var brug for en Rasmus Nøhr-ligende sang

No comments: